onsdag 2. april 2008

Mens man venter på et kamera…

Kjæresten min var på seminar fra i går til i dag. Så i natt har jeg sovet nøyaktig 4 timer. Pysete som jeg er, etter å ha sett for mange skrekkfilmer da jeg var ung, og med en livlig fantasi i tillegg, lå jeg og funderte på om det sto noen utenfor vinduet på soverommet og om jeg ville rekke inn for å redde Julie og løpe ut før den som evt sto der hadde klart å komme seg inn… Hehe. :o) Vi fikk til og med installert alarm for noen uker siden og jeg fikk med en sånn panikkfjernkontroll som jeg kunne ha ved siden av sengen. Sovnet endelig klokken 2 og vips var det morgen. Klokken 6 hørte jeg klare rop fra babyrommet. Mamamaaa… Litt trøtt i dag da… Nå skal jeg ta en tur ned i boden og se hva som skjuler seg der av ting jeg egentlig hadde tenkt å kaste, men som jeg i stedet skal se om jeg kan pusse opp. Så har jeg litt å pusle med fremover – til kameraet kommer hjem igjen… :o)

Men aldri noe innlegg uten et bilde eller to…

Disse er fra Hødnebø-brosjyren som jeg fikk i posten i går:










Ingen kommentarer: