torsdag 24. april 2008

Å blogge om interiør

Det er egentlig litt snodig at jeg blogger om interiør. Interessen for interiør slo ned i meg som et lynnedslag da vi flyttet i ny leilighet. Før vi flyttet brukte jeg knapt en kalori på å tenke på hjeminnredning. Nå tenker jeg masse på det og har masse ønsker og drømmer om hvordan jeg vil ha det.

Egentlig skulle bloggen min handle om Julie, men så fant vi ut at vi ikke ville legge ut bilder av henne på Internet. En blogg uten bilder er jo ganske kjedelig tenkte jeg, så da fant jeg ut at jeg kunne skrive litt om interiør og legge ut bilder fra leiligheten + bilder av ting og tang jeg synes var fint.

Av og til er jeg ganske i tvil om jeg skal fortsette på bloggen eller ikke. Vi bor jo ikke i et stort og flott hus, og siden jeg kun har interessert meg for dette i ca 4 måneder, så har jeg liksom ikke så mye fint å vise frem. Men så kan jeg tenke at jo, vi har det egentlig ganske fint, og jeg kan jo vise hva jeg har gjort med det jeg har. Så derfor skal jeg fortsette på bloggen. Er jo gøy å ha som en hobby, og selv om mange andre har mye finere hjem enn meg – så kommer jeg (sakte men sikkert) etter og jeg gleder meg til å vise frem etter hvert. Jaja – det var det jeg hadde på hjertet i dag. Har tenkt å ta noen bilder i leiligheten i helgen – så får vi se om jeg legger dem ut på bloggen etter hvert. ;o)







1 kommentar:

Karna sa...

Hvem er det vel som har det slik en ønsker, kanskje bare de som nettopp har flyttet inn i nytt hus, kjekt med bloggen, så kan en vise drømmer ikke sant....