onsdag 27. august 2008

En award…

Oi, Anette – dette var veldig koselig. Tusen takk for awarden!!! Ble kjempeglad for den. :o) Den går i hvert fall rett tilbake til deg og til Camilla at Home som er av mine absolutte favoritter. Andre blogger jeg rett og slett elsker er Karnas Hus, Emmelines og Tine’s kreative hjørne. Det er ikke ofte jeg rekker å reise rundt på bloggrunder for tiden, så de ledige stundene jeg har til interiørsurfing bruker jeg som regel på en av disse bloggene.









Emmelines leste jeg forresten i dag – og hun lurer på hvorfor jeg blogger. Det lurer jeg egentlig ofte på selv også. Jeg rekker jo ikke å skrive så ofte som jeg skulle ønske og jeg føler meg aldeles ikke som noen interiørekspert. Så jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg blogger eller hvorfor jeg blogger om interiør… Men svaret ligger vel i at de gangene jeg finner på noe smart eller fornyer her hjemme så er det gøy å vise det frem – i tillegg blir jeg så glad selv av å se bilder fra ”drømmehjem”. De gangene jeg har tid til å sette meg ned å blogge så koser jeg meg – og det er en god grunn til å fortsette, synes nå jeg. Ønsker alle en super kveld. :o)

5 kommentarer:

Tina sa...

Heisann, så koselig blogg du har, har tittet fort gjennom og finner så masse fine bilder. Du har i alle fall god smak om du ikke er noen interiørkonsulent. Tenker det ligger en liten en der jeg. Jeg lenker deg, så kommer jeg innom igjen. mvh Tina

A Seaside House sa...

Gratulerer med award og tusen tusen takk for min! Du har en kjempekoselig blogg selv, hadde tenkt og gi award til deg for jeg fikk også av Anette:) Ha en finfin kveld!

Karna sa...

tusen takk for awarden, og grattis til deg for din!

Koser meg med å lese blogger jeg, og håper at andre koser seg med å lese min...derfor blogger jeg...

tinemor sa...

Tusen,tusen takk!!!!
Slikt varmer veldig!
Ingen ting er koseligere enn å høre at noen setter pris på en og liker det en gjør.
Gratulere selv med awarden! Den fortjener du virkelig. Du viser alltid så mye lekkert!
Ha en flott dag!

sa...

At du koser deg når du blogger ER den beste grunnen til å fortsette! Du har en veldig flott blogg, masse inspirasjonsbilder :) Møblene hos Grindberg er bare så flotte, virker solide og av god kvalitet....har noen ønsker derfra jeg og ;) Håper det er greit at jeg legger deg til på siden min for her vil jeg tilbake ;)

GOD HELG CHRISTINE, Hilsen Anette