søndag 2. mars 2008

Spisestue og fine ting

Nå er det søndag kveld og Julie har lagt seg. Sitter og surfer på nettet og finner så masse fint jeg ønsker meg. :o) Tok et bilde av spisestuen vår i går. Synes bordet er ganske fint, men stolene er vonde å sitte på. Hadde vært finere om stolene hadde hatt hvite trekk, men tror ikke man kan kjøpe ferdige trekk som passer disse stolene. Da jeg hadde lastet bildet inn på dataen, så jeg at liftgardinene måtte strykes. Så det har jeg gjort i dag. I tillegg til å ta med meg kjærsten min og Julie på en tur med vognen.


















Surferunden min på nettet førte blant annet til disse bildene av ting jeg ønsker meg.

En enkel men veldig fin lykt med stjerner.



















Sengetøy fra Gant.















Sliter litt med hvordan jeg vil ha det på soverommet vårt, men dette sengetøyet hadde uansett passet inn. :o)

Ingen kommentarer: