torsdag 13. mars 2008

Gjesp...

Oioioi - selv om vi har avsluttet nattamming blir man ganske trøtt av å våkne kl 0530. Prøvde i det lengste å få Julie til å sovne igjen men måtte gi opp. Nå, etter 2 timer, har hun sovnet igjen, så da benytter jeg anledningen til å blogge litt... Frode var ikke fornøyd med påskeliljebildet - så til ære for han har jeg byttet tilbake til påskesolbildet. :o)

I dag skal Julie og jeg på helsestasjonen på 8 måneders-kontroll. Hun ble 8 måneder i går. Etterpå skal vi på barselgruppe. Tenkte jeg skulle få levert seilbåtbildet til innramming med det samme. Da blir det sikkert klart til mandag, og kanskje jeg får lagt ut bilde av resultatet før vi drar på påskeferie.

Enn så lenge får jeg legge ut et par bilder jeg tok før kameraet takket for seg (har ikke somlet meg til å finne frem det gamle kameraet ennå).

Deilig når solen lyser opp i stuen.













Ingen kommentarer: