fredag 28. mars 2008

Et hvitt hus på landet

























Da fikk jeg litt tid til overs og kan sette inn bildene jeg tok da jeg var på besøk hos Tonje. Kameraet mitt er fortsatt ødelagt, så jeg måtte ta bildene med det gamle kameraet. De ble derfor ikke så fine som jeg hadde håpet. I tillegg var lille Julie ganske utålmodig, så jeg måtte bære henne rundt mens jeg tok bilder. Oppgaven ble ikke lettere av at hun forsøkte å få tak i kameraet hele tiden. Hehe... Ikke greit og være fotograf under sånne forhold... Men man får uansett et inntrykk av hvordan huset er innredet. :o)

Først noen bilder fra stuen:

















































Skulle gjerne hatt hvitt panel på veggene. Våre vegger er helt glatte. Liker også at det er litt mørke detaljer. På den måten blir det ikke alt for feminint. Disse skinnstolene er veldig fine.

Spisestuen:




































Mens jeg drømmer om stoler med hvitt trekk, kanskje jeg skulle få tak i noen slike stolputer i litt lysere stoff?

Kjøkkenet:

















Kjøkkenet er en drøm. Her skulle jeg gjerne sittet og spist søndagsfrokost.























































Rakk aldri å spørre hvor disse bokstavene var kjøpt. Synes i hvert fall at de var veldig fine.

Soverom:















Her ligger pus og koser seg. :o)


















Diverse dekor:




































En sånn stige er skikkelig fint.























Da våknet Julie igjen og skal ha litt grøt. I løpet av helgen skal vi få hengt opp bilde i stuen og en hylle på kontoret her hjemme. Så kommer det noen bilder av det etter hvert tenker jeg. God fredag så lenge.

1 kommentar:

lolita sa...

Mamma ble så fornøyd når hun så disse bildene!! Synes det så ut som de kom fra et interiørblad:-) Du var jo så flink til å ta bilder også,kanskje det er fotograf du skal bli?