søndag 9. mars 2008

Mer soverom

Tenker og tenker på dette soverommet. Satt og surfet på nettet igjen og fant disse bildene. Så nå vet jeg hvordan jeg vil ha det. Bildene er fra AS Grindberg Trevarefabrikk.







































Det første jeg må gjøre er å få tak i en sengegavel. Kanskje det aller første jeg må gjøre er å spare til en. ;o) Så må jeg innom Molly`s Heaven og kjøpe et par puter fra Grand. Skal se om jeg kan ta et bilde av soverommet sånn det ser ut nå og legge ut i morgen. Blitsen på kameraet mitt virker ikke mer - så jeg må vente på dagslyset.

Skal levere kameraet til reparasjon til uken. Er jo helt avhengig av det. Da får jeg det nok ikke tilbake til påske, så jeg får lete frem det gamle kameraet igjen. Begynner å glede meg til påske nå. Har derfor satt inn et herlig bilde av solen øverst i bloggen. Bildet tok jeg på hytta til foreldrene til Frode i påsken for 2 år siden. Vi skal dit i år også og Julie skal få sitte i pulk for første gang.
















Disse kyllingene kjøpte jeg på Living forrige uke. Nå står de på skjenken i stuen sammen med nydelige tulipaner som jeg fikk av Tonje og Philippa i dag.

Ingen kommentarer: