søndag 12. oktober 2008

Høyt under taket

Nå har jeg vært borte lenge, sorry for det, men det har jammen meg vært hektisk i det siste. :o)

Forrige uke var jeg på jobbintervju på torsdagen. Annen stilling i samme firma. Fikk ikke jobben, men er veldig kry av meg selv for å gå gjennom et intervju på en og en halv time på engelsk. Grudde meg masse, men det gikk fint. Jeg lå likt med hun som fikk jobben, bortsett fra at hun kunne kinesisk. Kunne ikke hamle opp med det… ;o)

Fredag var jeg ute med jobben, huffameiii, har jo ikke vært ute på såååå lenge. Var veldig gøy da, men nei og nei, så dårlig jeg var på lørdag… Ute av trening kan man kanskje si…

Her hjemme har det ikke blitt gjort noe i det siste, men har plutselig masse bilder lagret igjen. Her er noen rom med flotte tak. Bildene er fra Architectural Digest.































































































4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Velkommen tilbake:) Synd du ikke fikk jobben! Kjempe-fine bilder du viser! Imponerende tak!!

Du er så flink til å lage header:) Hvordan lager jeg et bilde som er 200x1000px? Jeg er helt grønn! Man trenger vel kanskje Photoshop eller noe lignende?

Klem Anette

Hjemme hos Vibeke sa...

Hyggelig å se et nytt innlegg hos deg. Flotte bilder som alltid.

Ha en fin uke!

En mammas drömmar sa...

Wow, snacka om rymd!!!
Härligt hus och härliga bilder!

Kram
Kia

A Seaside House sa...

Dumt du ikke fikk jobben, men kinesisk skulle det jo noe til å hamle opp med:O) Nydelige rom du viser! Så må du ha en finfin dag videre:)