tirsdag 16. september 2008

Hjemme hos meg i kveld...

Av og til har man rett og slett så mye å gjøre at det ikke finnes noe tid igjen til blogging. Jeg er i en sånn periode nå, hvor famile og jobb har blitt prioritert. Håper ikke dere gir meg opp allikevel. :o) Ser jeg har fått både award og utfordring. Skal sette meg ned og se på det til helgen tipper jeg. Må få takke alle som er innom og titter hos meg, det er hyggelig å ha så mange besøkende. Og selvfølgelig en spesiell takk til dere som har lagt igjen en kommentar. Har ikke gitt opp bloggen og har egentlig mye jeg vil vise, så titt innom igjen. Klem fra Christine

5 kommentarer:

A Seaside House sa...

Koselig bilde! Jeg kommer innom nå og da for å se om du er tilbake, av og til så må en bare prioritere litt andre ting:) Ha en finfin kveld og uke videre:)

Tiril sa...

Kjenner meg igjen, av og til hoper det seg opp,
er og inni den perioden fortiden, men må innom og titte av og til.
Klart vi kikker innom deg!!

by Siv sa...

Kjenner meg igjen her... Supertravelt for tiden!
Ha en strålende flott kveld
*Siv*

Anka sa...

For en blogg! Hit kommer jeg igjen:)

Hjemme hos Vibeke sa...

Jeg synes flott blogg. Håper det er i orden at jeg legger inn lenke til din blogg fra min.