tirsdag 20. mai 2008

Reprise

Surfet rundt på Internett i går og fant disse fine bildene. Jeg vet jeg har sett dem på blogger før (husker ikke hvor i farten), men disse er så fine at jeg vil ha dem hos meg også. ;o) Tror rett og slett ikke at disse kan vises ofte nok…























































































































Tittet litt inne hos Tine’s Kreative Hjørne her i dag og så alle de fine bildene fra huset hennes. Det er så mange bloggere der ute som har så utrolig fine hjem. Når jeg flytter i hus, skal jeg også fylle bloggen med fine bilder...
hehe… Enn så lenge, blir det nok mest inspirasjonsbilder fra nettet å finne her inne, krydret med ett og annet bilde fra leiligheten vår.

3 kommentarer:

tinemor sa...

Takker og bukker for det! Gøy du liker det jeg legger ut på siden min. -Ble så glad jeg nå! :-)
Disse bildene du har lagt ut nå er såååååååå flotte! Ingen problem å drømme seg bort her nei!
Ha en fortsatt strålende tirsdag!

All Things Blue sa...

At finde inspiration er også meget mindre hårdt arbejde end at renovere... 8-)
Tak for de skønne billeder. Tror jeg skal forbi Tines kreative Hjørne på din anbefaling.
Ha en skøn dag!

A Seaside House sa...

Ja dette huset er så fint!!