onsdag 14. mai 2008

Award



















Du store min... Her kommer jeg inn, rett fra dugnad, med jord i ansiktet og armer som ikke hadde greid et kostetak til om det så hadde stått om livet. Så skal jeg bare ta en bitteliten titt på bloggen, og hva har skjedd??? Jeg har fått en Award. Jippi! Plutselig hadde jeg over 1000 besøk på min lille side. Så gøy! Hundre tusen takk til Karna!

Har ikke fått noen Award før, men har skjønt at jeg skal gi den videre til 3 andre blogger. (Hvis jeg har gjort dette feil nå, så må dere gi meg beskjed altså…)

De jeg vil gi den til er (håper det er i orden at jeg sender den til Sverige også):

White Season – synes den bloggen er så vakker. Utrolig fine fotografier og for et vakkert hjem.

Camilla At Home – må få denne fra meg også (er det lov?) Dette var den første interiørbloggen jeg leste, og jeg leser den fortsatt daglig.

Så gir jeg den til White Navy Things – for der har jeg fått masse inspirasjon til ting og tang jeg skal gjøre her hjemme – så snart jeg får tid og penger... ;o)

Champisen sparer jeg til fredag. Men kan jo skåle litt her…

Vinkjøler fra Riviera Maison:






















Champis-bilde fra AllPosters:

3 kommentarer:

ColonialEast sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har! Och grattis till utmärkelsen!! Vilken tur att du skickade den till Camilla at Home för hon skickade den vidare till mig. Jag blev så glad! Har inte varit inne här förut men nu kommer jag jättegärna tillbaka. Jättefin blogg!

All Things Blue sa...

Sikke en masse skønne billeder. Og jeg vil også ønske til lykke med awarden. Det var godt, du lagde vejen forbi hos mig, så jeg kunne finde din fine blog og komme på besøg igen. Hav en skøn dag!

A Seaside House sa...

Tusen tusen takk! Denne ble jeg veldig glad for, Jeg hadde egentlig tenkt å gi award til deg, men så hadde jeg plutselig fått fra deg:O) Ha en finfin dag videre!