torsdag 14. februar 2008

Februarsol

Velkommen til min blogg. Jeg tenker å skrive litt om hva som skjer med meg og familien min. Jeg bor på Nordstrand i Oslo med min forlovede Frode og min baby Julie som ble 7 måneder i går. Vi har nettopp flyttet inn i en ny leilighet og trives som bare det.

I dag er det strålende sol ute og jeg kjenner vårstemningen. Litt tidlig kanskje - ut fra kalenderen - men deilig allikevel. Akkurat nå passer jeg hunden til mamma og pappa - Balder. Han er en liten raring, men veldig søt da.


Jeg øver meg på å ta bilder - så hvis jeg får til noen fine kommer jeg til å legge de ut her. I tillegg har jeg blitt veldig interessert i interiør, særlig New England inspirert. Så kanskje det kommer litt bilder av ting og tang jeg ønsker meg og noen bilder fra leiligheten etter hvert som jeg får innredet som jeg vil.

1 kommentar:

Maybevader sa...

Balder er en kul hund...