tirsdag 15. juli 2008

Endelig tilbake

Det tok sin tid å få tilsendt den adapteren, men nå er den altså i hus og pcen er på igjen. Jeg har mye å ta igjen. Lenge siden jeg har surfet rundt på leting etter inspirerende bilder og lenge siden jeg har vært innom andre blogger for å se hva som skjer. Til å begynne med fortsetter jeg derfor å vise de bildene jeg hadde lagret. Blir porch-kavalkade i dag. :o)

Ellers har vi feiret 1-års dag her sist helg. Lille Julie har blitt stor jente. Feiret med kake og muffins og alt. Jeg er tilbake igjen på jobb – der går tiden litt sakte for tiden, nesten alle andre er på ferie. Siste nytt fra hjemmefronten er at hagemøblene er ferdigmontert ute på verandaen. Blomster har vi ennå ikke kjøpt, men det kommer kanskje det og før sommeren er over… :o)



































































































2 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Velkommen tilbake, Christine! Kjempe-flotte bilder!

Gratulerer med tulla!
Klem

A Seaside House sa...

Kjekt du er tilbake!! Og veldig fine bilder, sånn vil vi ha det:O) Ha en god helg!